10 november 2012

Op verzoek #2

Tijdens de herfstvakantie had ik een hele dag helemaal voor mij alleen en laste een persoonlijke 'maakdag' in.  Een hele dag de tijd om mij te concentreren op een aantal naaiprojecten dat op de planning stond. 
Eén ervan zag u hier al.
En met enige trots ... ziehier het tweede :

De stof werd mij aangereikt met de vraag of ik een ruim hemdje voor een 4-jarige wou stikken.  En eerlijk, hemdjes stikken geeft zoveel voldoening, zeker als dat dan helemaal afgewerkt is.  Ik ben nog altijd zo blij dat Valerie me dit met zoveel precisie geleerd heeft.  Een echte aanrader ... en niet alleen voor hemdjes !

De knoopjes werden nog nagestuurd en er deze week opgezet.
En toen werd het pakketje netjes afgeleverd in een mooie enveloppe in de post.
In mijn hoofd ging het van :
"Vaarwel berenhemdje, hopelijk loopt er straks een jongetje vaak met jou te pronken
en verschijnen er dan pretlichtjes in de ogen van de mama als ze haar zoontje zo ziet ..."
De volgende dag werd dat al een vreugdesprongetje toen ik een heel enthousiast mailtje kreeg.




23 opmerkingen:

  1. Dat zag er niet makkelijk uit! Berengoed gedaan Jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik heb hier net dezelfde stof liggen voor hetzelfde project :-) Alleen wordt het hier één met korte mouwen, gewoon omdat ik dat leuker vind. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'k zag 2 jootjes hemdjes naaien .... oh dat was fantastisch !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh prachtig, de stof komt binnenkort ook naar mij toe :) Jeujjj!! Een hemdje of een kleedje, wat zal het worden??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie zou hier niet blij van worden... heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw,wauw en wauwie.Ik zie het al zo voor mij op zo'n stoer jongetje.Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier mag je inderdaad trots op zijn. Zeer mooi en lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap! Ik vind die dieren-stofjes zo mooi! En de beren komen goed tot hun recht in dit prachtige hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook zo'n mooie hemdjes kunnen maken met lange mouwen, moet er dringend eens werk van maken... Heel knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wordt ik jaloers van, zo mooi gemaakt. De link naar 'valerie' brengt me wel naar een hele rare website over financieringen...???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja ... ik werd er ook al eens mee geconfronteerd, dit gebeurt enkel via tablet/iPad of Smartphone en dergelijke ... Valerie werkt er volop aan om dit te verhelpen ;-) De website is "remihenri.com"

      Verwijderen
  11. héél mooi! ben hier ook bezig aan een eerste hemd met lange mouwen... hoop dat het eindresultaat even geslaagd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Origineel, mijn jongens zouden jaloers zijn als ze dit zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig! Het stofje is de max zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super leuk hemdje. Echt heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 'Bère', zou de jeugd in West-Vlaanderen zou zeggen (de opvolger van 'de max' en ondertussen alweer vervangen door 'ZOT')!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Berig hemdje (in plaats van beestig :))
    Weeral een heerlijk uniek stuk en daar doe je het toch voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou het niet beter kunnen! Echt super, Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooh, dit is een prachtexemplaar! Daar heb je ongetwijfeld iemand superblij mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen