21 januari 2013

Na de beren ...

Na de beren ...
gingen we deze keer voor eenden ganzen en zwanen.
Het principe bleef hetzelfde.  Stofjes en knoopjes werden door de mama uitgezocht en opgestuurd.
Ik knipte en stikte en stuurde de afgewerkte hemdjes opnieuw op.  Simpel toch ?
En toen kreeg ik een superlief berichtje over 'de 2 mooiste hemdjes van de hele wereld' ...


En deze keer deed ik precies voor echt ...
het reserveknoopje kwam netjes onderaan binnenin het hemdje terecht.



Ik ben er zeker van, de volgende keer kan de mama zeker zelf zo'n mooie hemdjes maken voor zoonlief ...
Heel veel genot met de nieuwe hemdjes !


34 opmerkingen:

  1. Super mooi! En wat een top-afwerking!
    Het zwanenstofje vind ik prachtig en heb ik ook besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, heel mooi ! Ik ben aan het wachten tot ik dat zelf eens durf proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net als de beren, liggen de eenden en de zwanen hier ook nog te wachten. Ik ben alleen niet zo snel als jij :-) Knap, knap, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai,deze zijn ongelooflijk mooi.Als ik die met de zwanen zie zie ik zo een eerste communiekantje staan met dat zwanenhemdje een een groene jacob eronder,hihi.Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig allemaal, ik ben geweldig jaloers! :-)
    Ik durf nog steeds niet aan hemdjes beginnen, heb het gevoel dat dat KEImoeilijk is ... (aan de andere kant, het heeft geen ritsen, dus ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Zo netjes en professioneel! Ik kan geloven dat die op gejuich werden onthaald. Heeeel knap! Voorlopig kwijl ik netjes want ik mezelf dat echt nog niet maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier liggen precies dezelfde stofjes te wachten en zoonlief is fan van de beren, dus daar wordt zeker en vast ook een hemdje uit geboren.
    Prachtige hemdjes zijn het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo chique en tot in de puntjes afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar kopen jullie die stofjes, ze zijn echt super, kan ze alleen maar in USA vinden;-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk, ik kocht ze niet en weet niet van waar precies "de mama" ze haalde, maar de zwaantjes zag ik toevallig gisteren ook bij bambiblauw.be

      Verwijderen
    2. Dank voor je reactie, toch maar eens verder neuzen....;-)

      Verwijderen
  10. Zot, zo mooi! Weet je dat ze in de winkel héél veel geld vragen voor zoiets, en dat de print dan zelfs niet doorloopt! Echt knap werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig! Maar die eenden zijn eigenlijk ganzen (Canadese ganzen), die zitten bij ons voor de deur in het park in de vijver :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo netjes gemaakt: topservice voor 'de mama'!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, ja, ja! Zo mooi. Vooral dat zwanenhemd. Ik wil dat dit jaar toch ook eens proberen. De zwaantjes lijken mij ook heel geschikt voor een meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi! En uniek. Het ganzenhemdje met de gele knopen is om van te smelten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtexemplaren. En dat reserveknoopje is een superidee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zalig hé, die blije reacties na een bestelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tot in al zijn details echt de max !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. olala, en ik die hier momenteel in een beestenfase zit word hier zowaar jaloers op je prachtige hemdjes... Ik heb hier nog pinguïnstof liggen en daar moet een hemdje uit getoverd worden tegen eind maart ;-). Misschien kan ik knoopjes EN stof opsturen ;-) Die zwanen vind ik echt de max! Daar zou ik nog een kleedje voor Jutta uit durven maken!

    BeantwoordenVerwijderen