12 maart 2013

Jarig !

Mijn blogje wordt vandaag 2 jaar ! Dat moet gevierd worden !
(eigenlijk hou ik niet van verjaardagen ... zo geconfronteerd worden met de vorderende leeftijd is niet aan mij besteed ... maar als we twee worden, trekken we ons dat allemaal nog niet aan, toch ?)
Het toeval wil dat ik net een testversie van een tas (die al een aantal maanden in mijn hoofd zat) in elkaar gestoken had.  De testversie werd hier en daar wat aangepast, ik ging op zoek naar wat vrolijke kleurtjes in mijn stoffenvoorraadkast en stikte een tweede versie ineen.

Een tweede versie dus ... met verborgen binnenzakje volgens recept 12 uit 'Zo Geknipt' en magneetknoop.



En weten jullie wat ?  Deze tas gaat jullie richting uit.
Laat gerust een berichtje na onder deze blogpost en dan trekken we er een winnaar uit op 24 maart 2013.


Edit : deze give away werd afgesloten.


120 opmerkingen:

  1. Mooie, vrolijke tas! Zo een fleurig ding kan ik wel gebruiken in deze sombere, koude dagen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tas! die wil ik wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige verjaardag ! Hopelijk blijf je nog lang mooie dingen aan ons tonen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is dus echt zo mooi.Je wordt gelijk vrolijk van de kleurtjes en bloemetjes.Ik waag dus graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke stof! Ik doe graag mee. Met een baby in het vooruitzicht zou deze tas goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik wil graag mijn kansje wagen. Die staat ook nog op mijn to-do lijstje, en met zo'n mooi voorbeeldje gaat me dat zeker lukken :-)
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jo, proficiat met je 2 'verjaardag'! Je geeft een erg leuk cadeautje... dus ik feest zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er zit iets vreselijks hebberigs in reageren hierop, maar waar ik anders ook reageer, doe ik dat nu toch ook maar. Gweldig mooi gemaakt natuurlijk en het blog pas twee jaar oud? Dan heb ik bijna het gehele verloop meegelezen. Heel leuk. Proficiat! Groet @

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar neen ! Zit daar maar absoluut niet over in ;-)

      Verwijderen
  9. Wat een super leuke fleurige tas!
    Daar waag ik graag mijn kans voor :-)
    Proficiat trouwens met je 2de blogverjaardag.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke zomerse tas! Gefeliciteerd met de blogverjaardag! De Dochter is vandaag ook jarig, dus een prima dag om jarig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkige blog-verjaardag!
    Wat een schoonheid... ideaal om bij weg te dromen naar zon, festivals, vakantie bij dit weer.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik waag ook mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mag jij dan vandaag taart eten? En twee kaarsjes uitblazen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je mooie blog !
    Ik doe heel graag mee ... prachtige tas die doet snakken naar lenteweer !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 jaar leuke berichtjes! Bedankt voor de leuke boodschapjes op je blog! Ik doe natuurlijk ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met je tweede blogverjaardag!
    Ik wil deze schattige tas ook wel voor je in bewaring nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo'n prachtige zomertas! ik doe graag mee. Of zet een handleiding op je blog, dan maak ik er zelf eentje!
    Proficiat met de blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy B-day! Een prachtige zomertas, kunnen we wel gebruiken in deze koude periode, dus graag doen we mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt?? Geef je die weg? Ze is prachtig! Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, wat zou ik dolgraag winnen !!! Duimen maar, voor mezelf ...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hiep hiep! En voor een echte Chapeau doe ik natuurlijk graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hiphiphoera!!
    zo'n zonnige tas, die wil ik heel graag winnen!! ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Al twee jaar Jo Chapeau.....proficiat!!!
    En een dikke CHAPEAU voor de prachtige tas....die wil ik heel graag winnen!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe mee! I, voel het aan mijn kleine teen! Ik ben namelijk ook jarig vandaag :) weliswaar moet er achter die 2 ook een 8 komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat moet zeker wat extra geluk brengen ... proficiat !!!

      Verwijderen
  25. Oh, heel mooi ! Ik maak sinds kort ook rokjes voor mijn meisjes, maar telkens ik aan een leuke tas begin, verlies ik de moed en vliegt ze in een hoek... Daarom zou ik deze heel graag winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hiep Hiep voor je blog.
    En ook voor de schrijfster & maakster van deze heel leuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige tas! Ik waag mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hieperdepiep hoera! Ja, 2 jaar wordt iedereen nog graag hé. En wat fijn dat wij mogen meegenieten. Zo'n prachtige zonnige tas! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte!! Ik doe heel graag mee, en nog vele jaren blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. proficiat!!! en wat een zomerse tas, die kunnen we gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hiep hiep... HOERA!
    Die tas zie ik wel zitten! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hieperdepiep! Gefeliciteerd! De tas ziet er super uit. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooh, zo'n leuke tas. Hopelijk kan je hiermee de lente teruglokken ;-) Dus, ... ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. super!ik doe graag mee!en eu...proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie tas! Tuurlijk doe ik graag mee. Proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een tas voor mezelve staat op de zomerplanning, maar een tas winnen lijkt ineens stukken efficiënter ;) Dus: ik doe graag mee. En wens u dan direct proficiat met de verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wauw, zo'n mooie tas! En proficiat met je tweede blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh, die wil ik deze zomer wel om mijn schouder hangen :-) Dikke proficiat met je twee jaar! En vooral verder doen. Ik wil hier gerust blijven lezen tot je blog wel die gevorderde leeftijden bereikt...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige tas! Wie wil deze nu niet winnen!
    Ik zet een linkje op ons blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En een dikke proficiat! Hopelijk volgen er nog vele, vele blogjaartjes erbij!

      Verwijderen
  40. Je blog wordt 2?
    Wij vieren mee!
    Een tas met verborgen zakjes & zo:
    'n dikke 'chapeau'!

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Proficiat met de 2e verjaardag van je blog! Zo'n prachtige tas wil ik dan ook heel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een vrolijke lente-tas. Die zou ik graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooie tas, echt een fleurige lentekleurencombinatie! En proficiat met de 2 jaar! Knappe blog trouwens, en die hoeden die je maakt zijn zo elegant, een echt talent.! Ik word graag volger... Ben benieuwd naar meer creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fynn, ik kan speciaal voor jou nu al verklappen dat die er gauw aankomt :-)

      Verwijderen
  44. Wat een lente! Ik voel de zon al kriebelen op m'n tenen... Proficiat met je leuke-verhalen verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh, wat 'n mooie tas! Ik doe graag mee! Proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw!!!! Proficiat, ik doe zeker mee! Ik zal nog een linkje plaatsen op mijn eigen blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Waw, dat stukje lente wil ik wel in huis!
    Proficiat trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hiep hiep hoera! Ik waag mijn kans, duim duim duim...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dikke proficiat en ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hiep hiep hoera! en met zulk weer verlang ik meer en meer om met een vrolijke tas rond te lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat, ik kom hier graag lezen. En zo'n bloemige tas wil ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hartelijk gefeliciteerd met de Blogverjaardag. Altijd leuk om hier een kijkje te komen nemen en inspirerend ook, doe zo verder. Wow wat een mooie tas in een prachtig stofke. Ik kan wel wat lentevrolijkheid gebruiken en doe daarom graag mee met de give-away. Ik maak ook wat reclame op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. proficiat !! nog eentje die op mijn to-do lijstje staat, maar als ik hem hier kan winnen, doe ik graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oooooh, zo mooi! Ik ruik de lentebloempjes al. En ik ben zelf zo slecht in tassen maken...dus graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik lees met plezier je blog en je maakt ook heel mooie dingen. Jammer dat ik totaal niet sta met een hoed want ik vind ze allemaal prachtig! De tas is superleuk. Ik doe dan ook graag mee. Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ok, ik doe mee! en natuurlijk wens ik je nog veel blogjaren en een ganse resem hoeden en ander creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hieperdepiep hoera! Gefeliciteerd met je verjaardag én met je mooie creatie. Zo'n vrolijke tas. Laat de lente nu maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. I guess this is only for your country but I must comment. What a lovely bag is beautiful, what amazing colors, I love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Geweldige proficiat met je tweede blogverjaardag. Feest! Slingers! en taart! (maar oei, dan heb ik wel een tas nodig om dat allemaal in te stoppen, zie ne keer, zou dat nu niet perfect zijn :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik doe graag mee. Linkje is al geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zo'n mooie tas, daar ding ik graag naar mee.
    Proficiat met je blogverjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een prachtige tas! Daar word je instant SUPER VROLIJK van. Aangezien ik nog een beginneling ben op het gebied van tassen naaien (heb me nog niet gewaagd aan binnenvoering en paspel)en al weken wacht op mijn bestelde boek "Zo geknipt", kom ik graag in aanmerking voor je tas.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Proficiat met je blogverjaardag!

    Ik doe natuurlijk supergraag mee:)

    Zeer mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Een heel mooie tas! Daar wil ik ook wel kans op maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dezetas zou leuk staan bij mijn communie-outfit (communie van de kids wel te verstaan).

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zo leuk! Met een mooi kleurrijk stofje! Daar wil ik wel kans op maken! :)

    Bij mij loopt zaterdag de give-away af!

    http://kellyjadestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  67. een prachtige tas! Bij deze dus: gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gelukkige tweede verjaardag!
    De tas doet me snakken naar de lente/zomer.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Gelukkige blogverjaardag ;-). Die tas is zo zalig zomers en zo leuk te combineren met heel wat in mijn kleerkast, dat ik heel graag meedoe met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een mooie tas! en zo lief dat jij die wil weggeven. Proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gelukkige blogverjaardag :)
    En een prachtige tas, die wil ik heel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een prachtige tas! Die kleuren zijn fantastisch! En inderdaad, lief dat je die zomaar weg wilt geven! De winnaar boft maar. Ik wil wel een kansje wagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oh, prachtig! Proficiat met je 2 jaartjes!! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. gefeliciteerd! en WAUW, wat een mooie tas en nog wel met paspel, dat heb ik nog nooit gedurfd. Ik doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Mooi! Ik doe ook mee :) Lente-kleurtjes, daar wordt ne mens vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Oh, dat stofje is toch zo mooi! Ik doe mee dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Dikke proficiat met het tweejarig bestaan van je blog! Ik waag graag een kansje. Jouw tas is zalig mooi. En die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Super gefeliciteerd! Prachtige tas, supermooi afgewerkt, prachtige kleuren, dus ik doe graag mee (en hoop dat ik win...; heel stiekum, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. 3 dikke verjaardagskussen. Supertas, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! Heerlijke tas die ik zeker en vast in mijn kast/ arm een plaatsje zou kunnen geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Oh zalig, ik kan nog meedoen!!!!! Happie beurtdaj voor je blogje!! Prachtige tas, ziet er super handig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een prachtige Lente-Tas en net in mijn lievelingskleuren!
    Ik doe mee en proficiat met je 2de Blog-verjaardag, dat er nog vele mogen volgen!
    groetjes
    Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een heerlijke lente-tas ! In frisse bloemetjes en met een supermooi blauw binnenstofje !
    Die zou ik zotgraag winnen, ik doe dus heel graag méééééééééééééé !
    En doe er nog maar vele fijne blogjaartjes bij, hoor ! 't Is altijd leuk om op jouw blog te komen lezen en je mooie creaties te ontdekken. (En om vast te stellen dat zo'n dingen veel te hoog gegrepen zijn voor mij....)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een mooie tas.
    Zou ik dolgraag winnen.
    Dus ik waag mijn kans.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hey ,

    Ik doe graag mee !! Mooi zeg !!
    Zet ook even linkje op lokakid.blogspot.be

    gr
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef enkele flock strijk applicaties weg om te vieren dat mijn silhouette cameo is toegekomen.
      Kijk hier om mee te doen :
      http://lokakid.blogspot.be/2013/03/this-calls-for-give-away.html

      Verwijderen
  86. Hieperdepiep!
    Leuke tas! Zo eentje zou ik wel in mijn bezit willen hebben. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. heey,
    wow wat gaaf, ik doe graag mee!!
    ik zet een linkje op mijn blog en ik ben nu volger,
    ik heb ook een give-away lopen!!

    groetjes pippie

    pippie1.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Proficiat! zo een mooie tas, die wil ik ook wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh wat zou ik deze graag winnen. Ik doe zeker mee!
    Linkje op mijn blog: http://selfmade-matilda.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat mooi! Het 100ste berichtje is van mij, misschien brengt dit wel geluk!
    Spannend! Een linkje kan je vinden op mijn blogje: pippelien.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wawwwww, zo een tas heb ik nog niet! Dus ik doe met VEEEEEEEEEL plezier mee!
    Super mooi gedaan!
    An
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Proficiat met je 2de blogverjaardag, heel leuke tas en een leuk laat verjaardagskado voor mezelf ben namelijk ook jarig op 12 maart. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Zo een fris lentekleurtje is meer dan welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een mooie tas! Dat stofje is super!
    En proficiat met je 2de blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Eerst en vooral een dikke proficiat met je verjaardag van je blog!!
    En ook dank u wel om een leuke give - away te organiseren!! En ja, ik wil zeker zo'n leuk tasje winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hiphiphipperdepip! 2 jaar!
    met wat jaloerheid kijk ik naar de leuke dingetjes die je maakt!
    en deze tas is SUPER met een SUPERleuk fris stofje. Duimduim voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Fantastische chacoche! Hier wordt nen mens happy van.....

    BeantwoordenVerwijderen
  98. mooi zeg! En gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. deze tas zou ik ook wel willen!
    Ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. WAUW WAUW WAUW! Jouw creaties zijn steeds een streling voor het oog!
    Proficiat met je 2de blogverjaardag! En doe nog lang verder, zou ik zeggen, want ik kom heel regelmatig een kijkje nemen want al dat moois dat je maakt daar wil ik niets van missen.
    Ik zet een linkje op onze blog.
    Lieve creagroetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Laat de lente maar komen met deze leuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Doe er meteen ook echt lenteweer bij!
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  103. I love this bag, it´s wonderful
    ♥ Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik ben zonet je volger nummer 193 geworden en effen op deze manier het pad naar de 200.

    Leuke blog met mooie maaksels. Je verjaarsdagstas is schitterend, dus ik ben heel blij dat ik me nog net voor de deadline kandidaat kan stellen. Het zou een geweldig paascadeau zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. De eerste keer dat ik mee doe aan een give - away
    Wie weet brengt het me geluk!!

    Verder proficiat met de verjaardag.
    T is genieten van de mooie creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Proficiat ! Wat een leuke creaties ! En het tasje doet al aan de zomer denken zo fleurig !

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Oh die is echt superrrrrr leuk! Ik doe mee, kleine kans op winnen maar wie niet waagt wie niet wint ☺
    Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.
    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  108. oooh, wat mooi.
    Hieperdepiep en ik doe meeeeee!!!

    BeantwoordenVerwijderen