1 november 2015

Herfstjurk



Herinneren jullie je ook nog deze post ?  Ik was toen zo onder de indruk van Riets kunsten, dat ik gewoon ook een jurk wou met koperen regen van bij Lotte Martens!  Het is dus met enige gêne dat ik eigenlijk bijna haar jurk-versie kopieerde.  Niet helemaal, want zelf eventjes een jurk tekenen is niet aan mij besteed.  Daarvoor nam ik er een eenvoudig A-lijnjurkje bij (meerbepaald het model 106 uit Burdastyle 1/2013). 



Ook al werd deze jurk al in juni afgewerkt, toch was het pas nu met het warme herfstzonnetje dat ze voor de eerste keer uit de kast kwam.


Ik volgde wel haar raadgevingen op en liet de print ook doorlopen naar achter toe ... alles wat verbredend werkt, kan ik beter vermijden.





47 opmerkingen:

  1. Dat is het kleedje waar je over sprak! Echt schoon, vooral met die touch of "blingbling"!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap kleedje bij in je kast! Regelmatig er uithalen Zenne!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, jaloers! Nu Ik er ook zo 1. Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maak er maar feestjurk van! Zo schitteren dat je doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, terecht dat je even wachte tot de herfst, maar in dit seizoen wel een topperke. Heel mooi gecombineerd met de kousen en het vestje;

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jo, zo'n zalige jurk!! Mooi <3 (en wat zijn je haren lang opeens!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ! En ik herken je bijna niet meer....jij verjongt en verjongt maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke jurk... die wil ik precies ook wel eens kopiëren....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's! En een mooi kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend, die lap ligt hier ook nog te wachten... Ik denk dat ik die prachtige jurken van jullie ga kopiëren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig ! En helemaal mooi bij deze herfstzon ! Mooie matching gilet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig mooi! Hier ligt ook nog een lapje koperen regen. Misschien wel net genoeg voor een rok voor mezelf (hoop ik). Ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toppertje, dit! Ik was al fan van Riets exemplaar, dus dit blijft eentje dat scoort. Je haar is tof in een staartje, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi en die cardigan past er heel erg goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! Prachtig kleed! Dat die hopelijk niet veel de binnenkant van je kast mag zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow! Prachtig kleed! Dat die hopelijk niet veel de binnenkant van je kast mag zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kleedje, stoffen van Lotte Martens altijd TOP! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schoon kleedje, super stofje en mooie foto's! Nog van dadde!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat je dat kleedje zo lang kon laten hangen, heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig, het koper past ook super bij dit seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig mooi, Jo! En zo'n jong poppetje dat jij bent op die foto's! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waw, Jo, zo mooi! Ik ga ook net met die stof aan de slag, maar zo mooi als jouw kleedje zal het niet worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jawadde!!!! Een staaltje naaikunst! Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen