29 maart 2017

Als u dacht dat alleen kleine kinderen niet stil kunnen zitten.


Ook al bevat mijn stoffenkast nog altijd genoeg sweaterstoffen en ook al hebben de jongens nog altijd genoeg sweaters in hun kleerkast liggen, toch kon ik die prachtige diagonale streepjes van Froy & Dind (hier gekocht bij Georgette) echt niet laten liggen.  Niet dat de jongens dat erg vonden hoor, beiden waren verheugd met hun nieuwe Mitch sweater.




Voor de oudste gebruikte ik gewone boordstof als afwerking.  Voor de jongste werd de achterzijde van de jacquard gebruikt.




Voor u trouwens denkt dat de jongens op regelmatige basis al twinnend de deur uitgaan, dan moet ik u teleurstellen.  Het gebeurt zelden dat ze afspreken en meestal zit het kledingsstuk van zoon 1 in de was als zoon 2 zijn exemplaar uit zijn kleerkast tevoorschijn haalt.



Dus zag ik er helemaal geen graten in om ook voor beiden nog eens een Billie T-shirt te naaien.  Deze keer in prachtige piquétricot van lillestoff die ik kocht bij Pieke Wieke.






14 opmerkingen:

  1. Maar waas, die laatste stof! Super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n blauwe streepjes word ik nooit beu!!!
    Mijn naaivriendin maakte er een specialleke mee voor de zoon: vooraan een gewone mouw, achteraan raglan. Misschien waag ik me er ook eens aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En de foto's zijn al even prachtig!
    Ze worden groot, jouw jongens....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die twee zo samen, echt geweldig schattig (al mag je hen zo niet meer noemen waarschijnlijk). Tof jongensgerief, Jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh zeg wat een tof spul maakte je weer Jo!! En wat een grappige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die boordjes van de achterkant-stof zien er zo zacht en wollig uit! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Ik vrees alleen voor de boordjes van de sweaters, dat gaat snel ergens achter blijven hangen, nee?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt supercoole truien! Zouden mijn jongens hier ook wel leuk vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi! Voor de foto's twinnen is geen probleem het! Heel leuk en optimaal stof gebruik op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen