1 maart 2017

Zijn eerste Theo

Als u al iets langer in blogland vertoeft, verbaast het u helemaal niet als ik zeg dat ik al vaker hemden stikte voor hem.  Als ik mijn bloglabels mag geloven, zou ik ondertussen al aan meer dan vijftig hemden zitten, al waren die zeker niet allemaal voor de wederhelft.



Maar nu de oudste zoon zijn eerste Theo-tienerversie kreeg, kon een volwassen Theo voor de wederhelft niet meer uitblijven.
Ik koos een prachtige chambray die ik tijdens ons vorige ge(s)tikte wijvenweekend kocht bij Pieke WiekeLieve bracht speciaal voor mij deze ideale hemdenstof mee.  De wederhelft koos zelf welke zijde hij aan de buitenkant wou voor zijn hemd.  Met de andere zijde mocht ik dan hier en daar een accentje aanbrengen.



Een klassiek hemd.  Eentje zoals hij het graag heeft.  Eentje dat ook perfect zit.  Zijn woorden !
Persoonlijk denk ik dat de mouwen de volgende keer iets korter mogen, maar ik heb alvast de hint begrepen.






12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie chambray! Echt een stijlvol hemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn eerste Theo werd gisteren geknipt. Goed te weten van de mouwen. De meeste hemden die ik maakte waren voor mijn man aan de korte kant. Klassevol dat hemd van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In al zijn eenvoud, heel mooi, hou van die subtiele accentjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig in zijn eenvoud en details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De schoonste hemden, dat kom ik hier steeds tegen ♥
    Die stof, die ontging me compléét. Zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap en de geknipte stoF ! Mijn wederhelft heeft een Theo door mij gemaakt met korte mouwen maar hij wil er niet mee op de foto hoewel het hem mooi staat en ik mijn naaiskills serieus uitdaagde. Meneer wil niet poseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan bijna niet geloven dat dit je eerste volwassen Theo is, voor de mooiste mannen-maaksels kom ik altijd hier kijken! Weer tot in de putjes afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen