19 juni 2017

Exclusief bij Stoffen Van Leuven - Parisienne



Ook al koop ik heel wat stoffen online, toch is er zo'n bakstenen stoffenwinkel waar ik regelmatig naartoe trek om mijn basisvoorraad stoffen en fournituren aan te vullen, of om last minute nog net dat passende stofje te zoeken, want hun leuze zegt het helemaal "waar u vindt wat u zoekt" ... en zo is dat !  Ik stap zelfs regelmatig rechtstreeks naar de toonbank om iets te vragen wat ik er nog nooit zag, waarop ik steevast even later buiten stap met wat ik zocht.  Want wat niet te zien is in de verschillende ruimtes met heel wat collecties van alle grote en kleine designers, wordt dan uit het magazijn tevoorschijn getoverd.


Maar sinds kort ligt er een exclusieve print te blinken bij Stoffen Van Leuven : P a r i s i e n n e
En die naam zegt het ook helemaal !


De print is er in twee kleurencombinaties die perfect met elkaar te combineren zijn.
Toen ik mijn zonen vertelde dat ik voor hen een hemdje mocht maken met allemaal Eiffeltorentjes op, waren beiden meteen enthousiast.  Twee jaar geleden trokken we met hen op citytrip naar deze lichtstad en beiden hebben hier nog hele mooie herinneringen aan.



Voor de de foto's trokken we gewoon even verderop in Laarne ... zo net voor de examens van de oudste zat een extra weekendje Parijs er niet meteen in ;-)



Beiden houden niet van te veel extraatjes, maar deze stoffen vroegen er gewoon om om met elkaar gecombineerd te worden.  Voor de oudste moest ik zelfs nog wat meer combineren omdat ik extra naadwaarde vergat te knippen aan het voorpand.  Ik loste het op door te stikken op een halve cm en het beleg een halve cm te laten piepen vooraan.  Geen kat die het ziet ... euhm euhm.



En het bedeltje dat je erbij krijgt als je de stof aankoopt, dat bevestigde ik ook aan hun hemd ... zoals bij alle grote merken ;-)


Beide katoentjes zijn op dit moment verkrijgbaar bij Stoffen Van Leuven in Schellebelle.  Of als je liever online shopt, neem dan gewoon even een kijkje in de webshop.  Maar ik kan u nu al verklappen dat er eigenlijk nog meer is.  Maar dat is voor een volgende blogpost !


13 opmerkingen:

  1. Super mooi! Meer moet dat niet zijn met die knappe zonen van jou 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond dat boordje net een geweldige extra! Die kleuren staan de zonen echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh zo mooi. Ik toonde ze net aan mijn wederhelft en hij ziet die stofjes ook wel zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super detail dat bedeltje! Deze hemdjes kunnen zo verkocht worden in een chique boetiek in Parijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die broers en hun poses :-). En hun hemdjes natuurlijk ook! Mooi gemaakt, maar van jou zijn we niets anders gewoon hé ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt. Stoffen Van Leuven is ook mijn vaste stoffenwinkel. Ik vind het steeds heel leuk om er langs te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie ze stralen in hun nieuwe hemdjes! Tof met dat detail ook! Mooie hemdjes zoals altijd, mooi stofje, glunderende zonen, laat maar komen die volgende blogpost.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stof en mooie hemdjes! En daar zitten echt zalig toffe foto's tussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Assorti, en toch een beetje anders....

    BeantwoordenVerwijderen